بیگ وب

ارائه دهنده ی جدید ترین بازی ها و نرم افزارها

طبقه بندی موضوعی
بازی Temple Run 2 یکی از محبوب ترین بازی های موجود برای گوشی های اندرویدی است که بیش از 170 میلیون نفر در جهان آن را تجربه کرده اند. داستان بازی به این گونه است که شما به یک معبد برای اکتشاف می روید و یک مجسمه نفرین شده را از معبد به سرقت می برید، صاحب معبد که یک میمون دیوانه و خشن است درصدد آن بر می آید که مجسمه را از شما باز پس گیرد ولی شما باید با نهایت سرعت از دست او فرار کنید. البته در مسیر فرار با موانع و ماجراهای گوناگونی رو به رو خواهید شد که برای زنده ماندن باید بسیار تلاش کنید. در ضمن با جمع آوری سکه های موجود در بازی به توانایی شما افزوده می شود.





قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم بازی: 37.6 مگابایت
مضغون

راهنمای نگارش طرح توجیهی جهت ارائه به بانکها و سایر موسسات

قیمت: 10000 تومان

طرح توجیهی مجموعه اطلاعاتی هست که نشان دهنده کلیه اطلاعات مورد نیاز برای شروع یک کار تجاری تولیدی و یا خدماتی می باشد . اطلاعاتی از قبیل سرمایه مورد نیاز ، دستگاه ها و لوازم مورد نیاز ، میزان تولید سالیانه و ... تا میزان حقوق و دستمزد در این طرح ها تنظیم گردیده است . داشتن یک طرح توجیهی نه تنها برای افرادی که مایل به استفاده از تسهیلات بانکی هستند مفید می باشد بلکه برای افراد علاقه مند به راه اندازی کسب و کار نیز ضروری می باشد. راهنمای نگارش اصولی طرح توجیهی طرح توجیهی خود را تهیه نموده و آمار و ارقام را محاسبه نمایید. به جای پرداخت ارقام نجومی برای تهیه طرح توجیهی خودتان به آسانی طرح را نوشته و به بانک یا موسسه مورد نظرتان ارائه دهید.

خرید        سوال از فروشنده

پنل ارسال و دریافت پیامک پریسا (بسته پنجم)

قیمت: 50000 تومان

بسته پنجم پنل ارسال پیامک پریسا با سطوح دسترسی ذیل :         


  یک : ارسال پیامک: 


دو : ارسال متناظر


سه : ارسال فلش


 چهار : پیامک هوشمند


پنج : ارسال زمان دار


شش: contact


هفت : ارسال منطقه ای یا مشاغل خاص و براساس کد پستی و ارسال به تمام شماره های دائمی و اعتباری ایرانسل


هشت : دفتر چه تلفن


نه :  ارسال از موبایل


ده : تبریک تولد یا رویداد خاص


یازده :نظر سنجی مسابقات


دوازده : پاسخ تبلیغاتی


سیزده : منشی پیامک


چهارده : ایمیل پیامک


 پانزده : دایورت پیامک



قایلیت های سامانه پیامک پریسا


ارسال :


ارسال پیامک : ارسال حدوداً 2000 پیامک در دقیقه


ارسال متناظر : امکان ارسال یکجا با این مشخصه که می توانید برای هر شخص یک متن خاص ارسال نمایید.


ارسالFLASH: همانند ارسال  پیامک ، با این  تـفاوت که  پیامک  به  صورت  اتـوماتیک  بر روی گـوشی گیرندگان        پیام  باز خواهد شد.


پیامک هوشمند : با  اندکی  تـفاوت و کاربری بـهتر همانند  ارسال مـتناظر است . مثلاً  شما  می خواهید  نمره های                 دانش آموزان را به اولیا اطلاع  دهید ؛ پس  متن  پیامک برای همه اولیا  ثابت و فقط نمره ها و اسامی دانش آموزان    متفاوت می باشد.


ارسال زمان دار : سامانه ،ارسال  پیامک های  شما را در زمانی که شما تـعیین می کنید ؛ به صورت  خودکار  برایتان          ارسال می کند.


ارسال منطقه ای – رندوم  :  در صورتی که نیاز  باشد به یکسری مخاطب خاص  پیامک ارسال گردد ؛  مثلاً  مشترکین          سیم کارت های دائمی محله ای خاص و مشاغل ؛ مثلاً  دندانپزشکان  و سایر  مشاغل  از این  شیوه  ارسال  می گردد .         و  هم  ارسال به صورت  تصادفی  به  صورت  بازه ای  از  شماره ها  ( از شماره ،تا شماره )


ارسال comtact  با کارت ویزیت :  با این نوع پیامک می توانید کارت ویزیت یا مشخصات خود را به گوشی  مخاطبان خود ارسال نمایید.


امکانات :


دفتر چه تلفن : ا ین امکان را  می دهد که  با تعریف گروه مورد نظر مخاطبین خود را با ذکر نام و مشخصات در گروه مورد نظر درج کنید. یعنی  می توانید گروه  هایی نظیر گروه دوستان و مشتریان  و اقوام  و پرسنل محل کار و  اولیاء دانش آموزان و... بسازید؛ که بتوانید برایشان پیامک بفرستید.


نظر سنجی و مسابقه : همانند برنامه 90  ویا سایر برنامه های تلوزیونی می توانید نظر سنجی با مسابقه برگزار کنید و نمودار بسازید و قرعه کشی کنید.


ارسال از موبایل : با استفاده  ازاین  امکان   می توانید از موبایل خود با ارسال  یک پیامک به سامانه  می توانید بدون    نیاز به اینترنت به مخاطبان خود پیامک ارسال نمایید.


 تبریک تولد یا رویداد خاص : با استفاده از این امکان می توانید تاریخ تولد  و یا مناسبت ها را به گروه مخاطبان خود تبریک بگویید و همچنین می توانید  تاریخ  اتمام  بیمه و تذکر جهت  یاد آوری  شارژ حساب  را  به صورت ارسال پیامک  یاد آوری کنید.




ابزار ویژه :


پاسخ تـبلیغاتی : زمانی که  پیامکی دریافت نمایید ؛  سامانه بدون  بررسی مـحتوای متن  دریافتی متن که  در پاسخ  تـبلیغات درج نمودید ؛ برای فرستنده پیامک ارسال می نماید.


دایورت پیامک:با استفاده از این ابزار می توانید پیامک های دریافتی خود را به یک شماره موبایل دایورت نمایید.از امکانات  منحصر  به  فرد سامانه این  می باشد  که در ابتدای متن پیامک ، شماره فرستنده  قید می گردد  و برای شما ارسال می شود.


ایمیل پیامک : با استفاده از این ابزار می توانید بدون پـرداخت هزینه ارسال  پیامک های دریـافتی خود  را به  یک ایمیل ارسال کنید.


 منشی پیامک : با استفاده از این ابزار می توانید پاسخگوی خود کار و هوشمندی را در سامانه پیامک ایجاد نمایید.


تنظیمات :


تغییر رمز : با توجه به سـیستم امنیتی این سامانه و اینکه تمامی رمز عبور ها کد می شوند ؛ امکان هک شدن سـیستم تقریباً غیر ممکن است و تنها راهی که کسی بتواند وارد پـنل کاربری شما شود این است که رمز عبور شما را بداند . به همین علت پیشنهاد می شود به صورت دوره ای رمز عبور خود را تغییر دهید.


تراکنش های مالی : در این بخش کلیه تراکنش هایی که در سامانه انجام می دهید ؛ قابل مشاهده می باشد.


قیمت: 50000 تومان

خرید        سوال از فروشنده

روسری ابریشم

قیمت: 68000 تومان

روسری ابریشم سایز بزرگ



در طرح ها و رنگهای زیبا و متنوع

سایز روسری 150 در 150 سانتی متر



جنس روسری ابریشم ظریف اما مقاوم لخت


در هنگام خرید رنگ و طرح را انتخاب نمایید.
نمونه این جنس روسری در تهران خیلی کم پیدا می شود و تقریبا بالای 100هزار تومان بفروش می رسد.
روش فروش درتهران دریافت وجه درب منزل مشتری همزمان با تحویل کالا
و در شهرستان اول واریز به حساب بانکی فروشنده و سپس ارسال با پست.


خرید        سوال از فروشنده